Jak wybrać biuro rachunkowe?
(poniedziałek, 12 grudnia 2016)
W każdej firmie ważnym elementem jest księgowość. Jednak nie jest ona domeną każdego przedsiębiorcy. W zależność od obranego systemu księgowości, właściciel firmy, który samodzielnie chciałby księgować dokumenty, zobowiązany jest do znajomości określonych przepisów. Trudność polega na tym, że przepisy są bardzo często aktualizowane, a pogodzenie prowadzenia firmy i jej księgowości staje się niemożliwe. Na szczęście istnieją osoby, które mogą nam pomóc w sprawach księgowych. Osoby zatrudnione w biurach rachunkowych, które świetnie obracają się w przepisach rachunkowości, wypełniając swoje obowiązki terminowo, rzetelnie i profesjonalnie.
Wybierając odpowiednie biuro rachunkowe powinniśmy zwrócić uwagę na kilka istotnych kwestii, jak:
- posiadanie przez biuro ubezpieczenia OC,
- kwalifikacje personelu biura,
- zakres oferowanych usług,
- udogodnienia dla Klientów (np. przesyłanie faktur drogą elektroniczną, księgowość prowadzona on-line),
- możliwość pokrycia przez biuro ewentualnych szkód,
- opinie wystawione biuru przez Klientów.
Jeżeli biuro rachunkowe, z którym zamierzamy współpracować nie budzi naszych zastrzeżeń, powinniśmy zaprzestać poszukiwań i skorzystać z jego usług.
Opublikowano w Etykiety: doradztwo podatkowe, podatki w firmie, rozliczenia podatkowe 0 komentarze Autor: W. Potocki o 12:02